nezařazené

Ludvík Cigna

Sralbotka je velkej hráč… 5 much jednou ranou!

Zcela nová fakta přinášejí konečně jasný pohled na situaci v ČSSD i kolem současného churavého prezidenta.

4.11.2013 v 1:30 | Karma článku: 19.93 | Přečteno: 985 | Diskuse

Ludvík Cigna

Daniela DrtiLová? …co má chudák za problém???

Sledoval jsem dnešní pořad Interview Daniely Drtinové s Lubomírem Zaorálkem a nakonec jsem se rozhodl jí napsat... Ke shlédnutí zde: http://www.ceskatelevize.cz/porady/10095426857-interview-ct24/213411058041031-interview-daniely-drtinove/

1.11.2013 v 14:13 | Karma článku: 3.80 | Přečteno: 119 | Diskuse

Ludvík Cigna

Je to dobrý...

Celkem jsem se bál, že "nestrannými" médii pošpiněný Vít Bárta Úsvitu při volbách hlasy spíše ubere, ale nestalo se. A jelikož jsem Úsvit volil, byl jsem hodně překvapen výborným výsledkem, který hnutí dosáhlo. Trochu mi vrtalo hlavou, čím to je, protože jsem bulvárem masírované davy podezíral z nevědomosti a lenosti přemýšlet. Ale právě před chvílí jsem se přesvědčil o opaku. Na Novinkách jsem si přečetl článek o dnešním zatčení Bárty a že stopy vedou k odposlechům Janouška - http://www.novinky.cz/krimi/317960-zatceni-barty-stopy-vedou-k-odposlechum-janouska.html Nejde mi o obsah článku, ale o diskuzi, která se pod ním rozpoutala. Většina zúčastněných se buď Bárty zastává, někteří ho dokonce chválí a berou jako někoho, kdo na ty "hajzly" dokáže tu špínu zjistit a vytáhnout ji na světlo boží... Zdá se, že na tom nejsme tak špatně a ač se média snaží sebevíc, lidi mají svůj rozum... Je to dobrý, pane Okamuro!

1.11.2013 v 13:48 | Karma článku: 4.62 | Přečteno: 513 | Diskuse

Ludvík Cigna

Češi - takovej divnej národ…

Po pár dnech po Euro 2012 mi to nedalo a prošel jsem si ho v internetových archívech ještě jednou. Nechci zde rozebírat hráče ani vedení týmu, i když si myslím, že i přesto kam náš tým „došel“ (a to nikoli obrazně, protože s Rusy naši dokázali běhat 15 minut, s Řeky 20, s Poláky 30 a s Portugalci dokonce už celou první půli...!) by toho bylo mraky, ale zaujal mne postoj zevnitř ven, tedy našich hráčů a celého realizačního týmu vůči našim = jejich fanouškům.

9.7.2012 v 0:03 | Karma článku: 23.35 | Přečteno: 1408 | Diskuse

Ludvík Cigna

Moje reakce na vaši diskuzi

Tento můj první pokus o blog vznikl jako příspěvek k diskuzi týkající se posledního článku Davida Ratha: List z vězení: Vláda lidem krade 140 miliard Když jsem následně zjistil, že jsem se rozepsal víc, než se vejde do rámečku pro text příspěvku do diskuze, rozhodl jsem se, že si založím vlastní blog...

27.6.2012 v 16:29 | Karma článku: 11.66 | Přečteno: 860 | Diskuse
Počet článků 6 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 826
Autor? Byl již mnohým... Romantikem, básníkem, písničkářem, emigrantem, rybolovcem, truck driverem, moderátorem, manželem, otcem, atd. Kým ale opravdu je, to zatím ještě přesně neví, ale každým novým dnem to zkouší znovu zjistit... ...třeba bloger???

Seznam rubrik

Oblíbené články

více